گاهي اوقاتايجاد کردن يک پست که موضوعات مختلف مرتبط با يکديگر را به عنوان راهي براي به اشتراک گذاشتن مجموعه‌اي از ايده‌ها بگذارد، ارزشمند است. هنگامي که من به تشريح اين قطعه مي پرداختم، از لنزهاي به ظاهر نامتناسب که در آن اغلب اين موضوعات از ديدگاه نهادي مورد بررسي قرار مي‌گرفت، تحت تأثير قرار گرفتم. با اين وجود، با يک نگاه عميق تر، پيوندهاي بين اين مناطق رشته‌هايي هستند که جنبه‌هاي اساسي تجربه دانشجويي را تشکيل مي‌دهند.


موفقيت دانشجويي


درگيري دانش‌آموز، همه چيز در مورد موفقيت دانش‌آموز است. نامزدي همان چيزي است که يک تجربه دانش آموز معني‌دار را ايجاد مي‌کند. هر تعامل که دانش‌آموز با يک نماينده مدرسه دارد مهم است.


پذيرش متخصصان، دانشگاهيان، مشاوران آموزشي، نمايندگان خدمات شغلي، مدرسين، افسران، فارغ التحصيلان و. بخشي از يک زنجيره به هم پيوسته از مقامات تعامل هستند.


هرچه يک دانش‌آموز در طول تجربه مدرسه خود درگير مشارکت عملي باشد، موفق‌تر خواهد بود. دانستن اين امر، بسيار حياتي است که از طريق ابزارهاي مختلف مشارکت درگير شوند و همانطور که اغلب اتفاق مي‌افتد، کانال‌هاي نامزدي ديجيتال ابزارهاي وسيعي از وسايل را براي بهبود و مقياس در ارتباطات شخص فراهم مي‌کنند.


رسانه‌هاي اجتماعي و کانال‌هاي ارتباط، برقراري ارتباط براي هر دو آموزش سنتي مدرسه و برنامه‌هاي آموزش آنلاين هستند. دستگاه‌هاي تلفن همراه در همه جا وجود دارد و طيف وسيعي از برنامه‌هايي که معلمان مي‌توانند از آن‌ها براي ارتباط با دانش‌آموزان استفاده کنند، چندين ارتباط برقرار کنند و از طريق تعامل مرتبط با آموزش و پرورش، ارتباط برقرار کنند.


 


توجه به اين نکته حائز اهميت است که شرکت در رسانه‌هاي اجتماعي يا جلسه پرسش و پاسخ نتيجه‌اي جذاب براي دانشجويان نمي‌باشد. در عوض، آن‌ها بخشي از ترکيب کلي تعاملاتي هستند که در طول مسير تحصيلي دانش‌آموز صورت مي‌گيرد.


آن‌ها را به عنوان "مکالمه‌هاي راهرو" غير رسمي در نظر بگيريد که يک اتفاق معمولي در يک مدرسه يا دانشگاه است. اين رويداد، تنها نامزدي نيست که منجر به موفقيت شود، همه در مورد اهدافي است که دانش‌آموز را از پذيرش تا فارغ‌التحصيلي راهنمايي مي‌کند.


 


فعاليت آزمايشي


من به تازگي مقاله‌اي را در مورد اين ايده که همه کلاس‌هاي آنلاين بايد قبل از اينکه بتوانم "زنده بمانم" براي دانش‌آموزان امتحان کردم خواندم. نکته جالب در اين بود که فرض مي‌کرد که آموزش آنلاين بايد به نوعي سطح بالاتري از نظارت را در مقابل کلاس‌هاي سنتي و حضوري داشته باشد.


وقتي موسسات برنامه‌هاي تجربه سال اول را ايجاد مي‌کنند، پايه و اساس موفقيت آينده و پتانسيل حفظ را ايجاد مي‌کنند. جالب است بدانيد که دانشگاه براي همه کلاس‌هاي خود مشغول آزمايش بتا است(به صورت آنلاين و آفلاين).


اين وما ممکن است براي همه کلاس‌ها امکان‌پذير نباشد، اما مطمئناً برخي از فشارها را بر روي برنامه‌هاي تجربه سال اول کاهش مي‌دهد زيرا همه کلاس‌ها اساساً بخشي از يک ترکيب فعال و يادگيري با تأثير بالا خواهند بود.



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : موفقيت ,دانش‌آموز ,تجربه ,ارتباط ,آموزش ,آنلاين ,آنلاين بايد ,برنامه‌هاي تجربه ,برقرار کنند ,ارتباط برقرار ,آموزش آنلاين
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ffghh تشخیص آزمایشگاهی مواد مخدر و ایدز Anthony راهنماي خريد پرينترها لوله کاروگیت , تولید کننده لوله کاروگیت فاضلابی ؛ ناب زیست okvisa مدرسه شاد، دانش آموزان با نشاط اموزشکده اطلاعات دنیای پزشکی Stephanie